onze blog

Hey iedereen. Welkom op onze blog!
Hopelijk vinden jullie hem leuk !

vele groetjes,

Ella & Febe

zondag 10 juli 2011

Zotte schoenen

Sorry dat er deze week niks op de blog kwam,
want ik was op kamp. Maar nu zal ik weer beginnen
bloggen. Dit zal deze vakantie wel nog een paar
keer gebeuren omdat ik, Febe, en  Ella wel eens
op vakantie gaan. Maar we zullen toch zo veel
mogelijk te proberen bloggen. En we beginnen
met dit artikel: Na zotte lippen ( stift ) toon ik
jullie zotte schoenen. Veel plezier !







Deze schoen vindt ik de leukste van allemaal!
De hak is een ( valse ) kauwgom.




Deze schoenen lijken net een glijbaan.
Super leuk !



Haha, bananen schoenen!!
Pas op dat je niet uitglijd!




Deze schoenen lijken op een hond, cute !





Zwemvliesschoenen, leuk !
Al denk ik niet dat het de bedoeling is
om met deze schoenen te zwemmen.



Niet alleen schoenen van honden bestaan
maar dus ook pelikaan schoenen.
Dat lijkt mij wel moeilijk om op te stappen.




Deze hakken zijn benen, leuk toch?



Dit vindt ik de 2 de leukste.
Lippenstift als hak is supertof.

1 opmerking:

  1. haha, egt super toffe schoene, vooral die me kauwgom en die glijbane ^^)

    BeantwoordenVerwijderen