onze blog

Hey iedereen. Welkom op onze blog!
Hopelijk vinden jullie hem leuk !

vele groetjes,

Ella & Febe

maandag 18 april 2011

Selena Gomez haar kledingsstijl

Als je haar muziek niet mooi vindt of haar acteren, dan vindt je haar kleren wel super.
Hier staan allemaal leuke weetjes over haar kledingsstijl, wat ze wanneer draagt en meer.


Wat is haar favo kledingstuk???

"Dat is een rode sjaal . Het is zo een rol die je om je nek draait." Selena draagt hem heel vaak!

Heel veel celebs zijn gek op schoenen. Zij ook???

Ja, tuurlijk!!! Ik heb onlangs in londen halfhoge laarzen gekocht. Ik ben er dol op, ze zitten heerlijk en ik draag ze elke dag.

Haar stijladvies:

"Kleding moet comfortabel zitten. Advies dus: draag nooit te korte of te strakke kleding."

Nog advies?

"Gebruik heel veeeel accesoires! Bijvoorbeeld een sjaal of armband in een mooie kleur. Daarmee kan je je outfit iedere keer vervanderen."( bij haar kledinglijn 'dream out loud' zijn er veel accessoires.)

Modeblunder???

"Toen ik 12 jaar was, ging ik naar een superchique première. En kwam ik daar aan met een gescheurde jeans met studs. Oeps!"



Wat draagt Selena wanneer???


Als ze shopt:  heeft ze regenlaarzen met een panty en een sjaal aan.



Op een date: Draagt ze een rokje en een bloementop.


Op het podium: Draagt ze altijd pailletten.



Tijdens een auditie: Draagt ze een strakke jeans en heeft ze een staart in haar haar.

2 opmerkingen: