onze blog

Hey iedereen. Welkom op onze blog!
Hopelijk vinden jullie hem leuk !

vele groetjes,

Ella & Febe

donderdag 28 april 2011

modeblunders van sterren

de titel zegt het al hier zijn modeblunders van sterren


Sorry maar ik heb geen idee wie dit is,
 maar het is wel een ster.
en ik weet wel dat dit een 
SUPERLELIJK kleed is !!


Dit is Taylor Momsen ( van gossip girl )
Ik heb echt niets tegen emo's/ gothic's 
maar dit gaat een beetje ver !
want met deze kleren ging ze naar
een awardshow !


Ieeeeeuuuuuuw !! Dit is bont !!
Victoria Beckham geeft geen goed voorbeeld!
Ik snap echt niet dat mensen dode
dieren willen dragen !



De rijke hotel erfgename
had toch veel beter moeten weten.
Marine stijl kan mooi zijn,
maar dit kleedje is dat niet !
En over het linkse zal
ik beter maar niet beginnen.


Ik weet het lady gaga heeft
veel mode blunders maar ik 
wou er 1 tonen die niet veel van 
jullie al hebben gezien.
Kikker knuffels zijn schattig,
maar niet om te dragen !
Dat had je toch moeten weten Gaga! 



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten