onze blog

Hey iedereen. Welkom op onze blog!
Hopelijk vinden jullie hem leuk !

vele groetjes,

Ella & Febe

zondag 12 juni 2011

celebs met dezelfde kleding

het lijkt wel alsof celebs allemaal naar dezelfde winkel gaan,
ze worden dan ook veel gespot met dezelfde kleren. Hier
zijn een paar die dezelfde kleren aanhebben en bekijk wie
er het mooiste mee staat.





Sowieso vind ik dit kleed niet echt mooi. Dus ik kan niet echt
kiezen welke het mooiste is. Oordeel zelf maar.







Het kleedje flateren Celine Dion en Ellen Pompeo allebei
niet maar toch vind ik dat het Ellen beter staat.





Deze is simpel, dit kleedje staat Mischa Barton vééél
beter.





Deze is ook simpel, Lindsay heeft het figuur voor dit kleedje
niet. Bij Eva Longoria staat het beter.





Christina Aguilera gebruikte  veel leukere accesoires. En
daarom staat het haar veel beter. ps: i love het leren vestje !





Dit vind ik zo een lelijk kleed dat ik niet kan kiezen.





Hmmmmm, dit is een leuk kleedje en het staat beiden sterren goed.
Ik kan niet kiezen.





Dit kleedje staat Selena geweldig. Mijn keuze is snel
gemaakt.





Dit is een leuk kleedje! Het staat de disney ster het beste
vind ik.






Dit kleedje staat fergie toch net iets beter dan Victoria.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten