onze blog

Hey iedereen. Welkom op onze blog!
Hopelijk vinden jullie hem leuk !

vele groetjes,

Ella & Febe

maandag 2 mei 2011

jeansshorts zijn in deze zomer


Het begint stil aan echt warm te worden.
Perfect dus om je mooie benen te showen
En dat doe je deze lente en zomer het best
met een leuk jeansshortje
Jeansshortjes zijn altijd leuk, in de zomer
en lente maar ook in de winter met een
legging onder. Wat ook zo leuk is
is dat je het met zo veel kan combineren,
dat het bijna bij alles past.
Toch wil ik eens de do's en dont's
( volgens mij ) op een rijtje zetten.
Dont's : zoals ik al zij past een jeansshort
bij veel dingen maar toch zijn er dont's.
Een lange jas vind ik er bijvoorbeeld
niet bij passen. Ook een jeansvest bij
 een jeansshort is niet mooi. Ik denk
niet dat er nog zijn. Want eigelijk kan
je met een jeansshort niet veel
mis doen. Ja ok er is er misschien
nog 1 draag geen
kleedje boven een jeansshort maar dat
had je nu zelf wel kunnen bedenken.
Do's: combineer je short met alles :
topjes, t-shirts, echt vanalles.
Voor je te bewijzen dat dit nu in is:
veel celebs dragen het ook vaak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten