onze blog

Hey iedereen. Welkom op onze blog!
Hopelijk vinden jullie hem leuk !

vele groetjes,

Ella & Febe

zondag 22 mei 2011

Kevin wint Idool 2011



Niet jullie favoriet maar de 2 de die de meeste stemmen
kreeg op onze enquête heeft idool vrijdag gewonnen.
Hoewel Kato eigenlijk ook mijn favoriet is vind ik het
niet zo erg dat Kevin won. Kevin krijgt nu een
platencontract en mag samen met Marco Borsato
optreden, wat volgens mij de droom is van iedere
muzikaal persoon. Kevin heeft nu ook zijn single uit:
She's got the moves.
http://www.youtube.com/watch?v=sxay7GCHlWc
 Het is geen slecht lied maar ik
vind het niet zo passend bij hem, maar ja da's mijn
mening hé. Je kan de single downloade op itunes en
je kan hem ook al kopen. In de joepie deze week zal
er ook een bon bijzitten. Een echte hebbe, hebbe, hebbe
cd voor grote fans van Kevin dus. Kato heeft ook een single:
joker, wat ik een mega tof liedje vindt.
http://www.youtube.com/watch?v=bsFGb8f4jYY
De 20 jarige Antwerpenaar is dus gewonnen van
het 19 jarige Leuvens schattig meisje.
En daarmee is het grote idool gebeuren dus gedaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten